Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeSkoro 39 konna 300tka dociąga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmienić główne przełożenie - bez tego raczej szybciej się nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeożenia tylko kop będzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.
OdpowiedzCzyli dla marnych 20 km/h nie opłaca się zakładać tego turbo :)
OdpowiedzIlość obrotów maksymalnych pewnie dużo się nie zmieni, zmiana przełożeń jest możliwa ale też w ograniczonym stopniu, a założenie turba nie ma tutaj za zadania zwiększyć tej v-max a raczej przyspieszenie bo to jest najważniejsze. Żeby moto do 150 nie rozpędzał się 15 sekund tylko 8 na przykład. Po to też montują turbiny w silnikach do dragu, tam najważniejsze jest przyspieszanie i przyczepność, połączenie tego daje niski czas przejazdu
Odpowiedz